ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
1.Kupující je povinen ve vlastním zájmu ihned po dodání zkontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky ( neporušenost obalu, poškození obalu), podle přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné, poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
2. Poškození zásilky, nebo její neúplnost musí kupující neprodleně oznámit e-mailem na adresu prodávajícího eshop@beny.cz a současně zaslat protokol sepsaný s přepravcem o poškození nebo neúplnost zásilky. Dodatečná reklamace nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, ale prodávající může prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
3. Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:
a) mechanickým poškozením zboží
b) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem, nebo výrobcem určeno.
c) neodbornou instalací, zacházením, nebo zanedbáním péče o zboží
d) nadměrným zatěžováním, nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, nebo všeobecnými zásadami.
e) provedením nekvalifikovaného zásahu, nebo změnou parametrů
f) zboží upravováno zákazníkem, pokud vada vznikla v důsledku tohoto zásahu
g) zboží bylo poškozeno přírodními vlivy, nebo vyšší mocí.
4. Zboží zaslané k reklamaci bude posuzováno pouze s ohledem na vadu uvedenou kupujícím. Pro tento případ je nutné vadu reklamovat písemně.
5. Pokud prodávající zjistí, že vada reklamovaného byla způsobena neodborným zásahem, nebo zanedbáním péče o zboží, nebo nesprávným používáním zboží, bude mu reklamce zamítnuta. Oprava v tomto případě může být provedena pouze na základě dohody obou stran s tím, že kupující výslovně projeví souhlas, že opravu zaplatí.
6. Prodávající má právo zamítnout reklamaci i v případech, kdy reklamované zboží nebo jeho součásti jsou znečištěné.
Hledat: ""